Polityka prywatności

Przegląd

Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie akceptujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:

  • Karty upominkowe
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Niektóre przedmioty związane ze zdrowiem i higieną osobistą

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Proszę nie odsyłać zakupu do producenta.

Są pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

  • Książka z wyraźnymi śladami użytkowania
  • CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
  • Dowolne przedmiot nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
  • Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie przed wysłaniem zwrotu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Wyprzedaż

Zwrotowi podlegają tylko produkty o zwykłej cenie. Przedmioty wyprzedane nie podlegają zwrotowi.

Giełdy

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij przedmiot na: {adres fizyczny}.

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy dawcy prezentu zwrot pieniędzy, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Wysyłka zwrotów

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: {adres fizyczny}.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt do Ciebie dotrze, może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem {email} w przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotów.

Kontakt

Localization icon
Wersalska 41
91-212 Łódź
Polska
Telephone
+48 42 652 48 44
Email
woba@woba.pl
Facebook profile
Linked In profile

Napisz do nas!